måndag 15 juli 2013

En lillasyster!

Japp en liten liten lillasyster beräknas anlända med storken kring den 16/10 i år.
Hela familjen är innerligt spända för vad som komma skall.
Speciellt Lilla e som redan döpt lillasyster till de förtjusande namnet Lisabeth,
Japp det är Madicken för hela slanten här hemma just nu.

Det känns så klart fantastiskt att få chansen att vara gravid igen,
även om graviditeten inte vart så snäll emot vad den var när jag vänta Lilla e.
Att man kunde må så här dåligt av att "bara" vara gravid kunde jag inte i min vidaste fantasi tänka mig.
Skäms lite över alla fula tankar jag tänkt om mina nära och kära som vart väldigt dåliga under sina graviditeter, men helt seriöst trodde jag inte att det kunde vara så illa som jag nu vet att det kan vara.

Men nog gnällt om det.
I dagarna har vi inhandlat de första sakerna till Lillasyster, bilder kommer.
I skall jag sova lite så jag orkar hänga på lekplatsen imorgon, funderar på Slottskogen men vi får väl se vad vädret säger om saken.
Jag blev lite för ivrig att få färg på bena i helgen, eller jaa färg fick jag! Kräftröd!
Så jag får va lite försiktig med solen ett par dagar tror jag.

Kram E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar