tisdag 16 juli 2013

Bada!

Japp, idag har jag tagit årets första dopp.
Efter en lång natt med nerkissad säng gånger tvån, tavlor som trillade ner och en 2,5 åring som vaknade varje gång och hade lite svårt att komma till ro efter det att vi vart uppe flera gånger.

Igår var ingen kul ikväll, jag buffa och knuffa på Lillasyster i magen för att få en lite knuff tillbaka då jag inte känt henne på hela kvällen och de brukar vara då hon är som mest aktiv.
Till slut fick jag en liten liten knuff tillbaka och besluta mig för att gå och lägga mig och åka in imorgon på morgonen om det inte kändes mer.
Tidigt på morgonen var det full rulle i magen igen och de har det varit hela dagen.
Tack gode Gud!
Vilken fruktansvärd känsla det var.

Helt slut idag kan jag lova, tidig sänggång idag!!!

Kram e


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar